Norway
© Med enerett. Synega AS, org. nr. 925 548 804.
Bedre betalt
Vi forplikter oss til å betale en konkurransedyktig timepris, som vi benchmarker og vurderer årlig. I tillegg vil du ikke ha noen kostnader i forbindelse med pendling, reduserte kostnader til barnepass, og du trenger ikke å kaste bort tid på å reise når det er rushtid. Du kan også jobbe mer, om du ønsker. Alt dette gjør at du har mulighet til å sitte igjen med mer.
Mer fleksibilitet
Vi er en fleksibel og tilgjengelig virksomhet, som tror at hvis vi gir deg mulighet til å være der du vil være, og bruke tiden slik du vil, kan vi øke produktiviteten og moralen din. Vi oppfordrer deg til å strukturere din arbeidstid og mengde mot det kundene dine trenger, og vi vil støtte deg i denne prosessen.
Mer frihet
Hvis du blir med oss, kan du styre selv hvordan du jobber, rundt tingene du verdsetter mest i livet. Enten du liker å jobbe tidlig eller sent på dagen, mye eller lite, trenger å jobbe rundt omsorgsansvar eller mens du reiser, kan vi hjelpe deg med å nå dine karrieremål. Du kan også diversifisere din erfaring, og vi vil støtte deg i din utvikling og karriereprogresjon.
Søk
Hvis du er interessert i å bli med i teamet vårt, oppfordrer vi deg til å gå gjennom våre ledige stillinger og søke via nettsiden vår. Vi har gjort søknadsprosessen enkel og lett å navigere.
Møt oss
Dersom din bakgrunn og erfaring matcher våre behov vil vi invitere deg til et intervju, slik at vi kan bli bedre kjent.
Bli med oss
Når vi er blitt enige om at du skal jobbe med oss får du oversendt en avtale. Etter at denne er signert avtales det oppstartsdato og når opplæringen skal starte.
Få opplæring
Når du har blitt med oss vil du få trening og støtte, slik at du raskt finner deg til rette. Vi synes alltid det er hyggelig med nye kollegaer, som deler våre verdier og et ønske om å levere tjenester av høy kvalitet til våre kunder.
Bygg kundeportefølje
Vi forstår at de første 90 dagene i en ny jobb er viktige - det er da du skal finne deg til rette. For å sikre dette, og sørge for at du har de ressursene du trenger til å gjøre en god jobb, har vi bygget et strukturert opplæringsprogram, for å støtte deg i løpet av denne tiden. I løpet av de første ukene vil du bli tildelt en leder som skal hjelpe deg å bygge opp kundeporteføljen din. Lederen vil også jobbe med deg mot våre kunders behov, preferanser og forventninger, slik at du kan yte en service av høy kvalitet tilpasset kundene.
Lær sammen med oss
Vi har tro på å lære sammen, slik at vi kan fortsette å utvikle oss som organisasjon. Det er derfor vi regelmessig spør deg og våre kunder om erfaringen med oss, slik at vi kan lytte til tilbakemeldingene, gjøre endringer, og forbedre oss.
Vurder og juster
I løpet av de tre første månedene dine vil vi vurdere arbeidsmengden din, og justere porteføljen din for å matche dine behov. Dette gjør vi for å være bedre i stand til å levere tjenester av høy kvalitet til kundene.