Norway
© Med enerett. Synega AS, org. nr. 925 548 804.
Våre konsulenter jobber utelukkende over nett, uten å måtte møte opp på et kontor, så kostnadene våre er lavere. Konsulentene følger interne servicestandarder vi har, som sørger for at du får høy kvalitet til en rimelig pris. Vi bruker teknologi til å gi en transparent og tilpasset tjeneste, skreddersydd for dine behov. Vi er stolte over å ha gjennomgående høy kundetilfredshet, noe som betyr at kundene våre er fornøyde med tjenestene vi leverer.
Hjelp til det du trenger
Hos Synega tilbyr vi et bredt spekter av regnskapstjenester for store og små bedrifter. Hvis du trenger hjelp til å rydde opp og få orden på hele virksomhetens regnskap, eller deler av det, kan vi bistå. Hvis du vil at vi skal administrere hele din virksomhets økonomi, kan vi gjøre det også; fra bokføring og lønnsstyring, til MVA-rapportering og selvangivelse.
Vi kan kontrollere regnskapsjobben du har gjort
Hvis du foretrekker å gjøre noe av regnskapsarbeidet selv, kan vi sjekke hva du har gjort og gi råd om eventuelle endringer. Vi kan også rette eventuelle feil direkte, hvis du ønsker det.
Fra ekspansjon til avvikling
Vi tar hensyn til dine behov, og forstår at alle virksomheter har sine opp- og nedturer. Enten du ekspanderer eller avvikler, vil vi være her for å støtte deg hele veien, og sørger vi for at prosessen er så enkel som mulig.
REGNSKAPSTJENESTER
Hos oss jobber alle hjemmefra og alt leveres over nett. Konsulentene kan selv styre hvordan de jobber, rundt tingene de verdsetter i livet, slik at de er motiverte til å jobbe med oss, og til å hjelpe virksomheten din med å blomstre.
SYSTEMINTEGRASJON
Vi kan bistå i de fleste systemer
Hos Synega gjør vi det enkelt for deg å jobbe med oss. Vi støtter de fleste større regnskapssystemer, inkludert Fiken, Conta, Tripletex, PowerOffice og DNB Regnskap. Hvis du allerede bruker et regnskapssystem fra før av, er det enkelt å gi oss tilgang til dette.
TILGJENGELIG FOR ALLE
Enkeltpersonforetak, AS, eller under 100 bilag/år
Vi forstår at regnskap kan virke vanskelig, og det er derfor vi tilbyr en rekke tjenester for å gjøre det enklere for deg. Enten du har enkeltpersonforetak, AS, eller under 100 bilag/år, kan vi gi den støtten du trenger for å sikre at regnskapet kommer på plass.
PRISSTRUKTUR
Hvordan du bruker pengene dine
Vi mener at kundene bør ha full kontroll over hvordan de bruker pengene sine. Det er derfor vi tilbyr gratis innledende konsultasjoner, sikrer at du kun betaler for det du bruker, og gir deg muligheten til å låse kostnadene dine, slik at du har mer kontroll og betalingsalternativer som fungerer for deg.
13,5 kr / minutt
799 kr / time
Vi kan hjelpe deg gjennom årsoppgjøret, som dekker to elementer: Skattemelding, som skal leveres innen 31. mai, og årsregnskap, som skal leveres innen 31. juli. Vår fastpris dekker begge disse (kun skattemeldingen kreves for enkeltpersonforetak). Vi kan også bistå med gjennomgang av årsoppgjør fra tidligere år.
Å legge ned din virksomhet kan for mange fremstå som en komplisert prosess, så vi tilbyr en rekke avviklingstjenester for å gjøre det så enkelt som mulig. Arbeidet med å ajourføre regnskapet, slik at det er klart for avvikling, belastes vår vanlige timespris - fakturert per medgåtte minutt.