Koble opp din egen epostadresse på få minutter og motta alle eposter inn i CRM+. Dersom du ønsker det kan du også beholde den gamle innboksen din og ha kopi av alle eposter der.
Dersom epostadressen til en kunde ligger i CMR+ fra før av, vil systemet automatisk koble eposten direkte til kunden, slik at du får bedre oversikt og kontroll, og sparer tid. Dette gjør at du aldri må sorterer eposter igjen!
Dersom du får en epost fra en epostadresse, som ikke ligger i systemet, kan du enkelt konvertere eposten enten til en kunde, eller til et lead, for videre oppfølging.
Legg til interne notater – for deg selv eller andre i bedriften – på eposter. Dette for å huske ting, eller kunne kommunisere internt vedrørende eposter, uten at kunde ser det.
Ønsker du å videresende en epost internt er det bare å endre “User” på en epost, så vil denne flyttes automatisk.
Alle eposter du mottar får automatisk en svarfrist, som du kan bestemme selv hva skal være. Dette øker fokus på svartid i bedriften, noe som bedrer effektivitet og øker kundetilfredshet.
Alt vi utvikler er for å gi brukerne våre en enklere arbeidehverdag. Se hva vi jobber med, legg til ideer og ønsker, og stem frem hva vi skal utvikle fremover.