Enterprise

For større bedrifter, og mindre bedrifter med mer komplekse behov, tilbyr vi en mer komplett løsning - det samme systemet som vi bruker internt i Synega, for å drifte selskapet vårt 100 % på nett.

Èn innlogging

Det er viktig å gjøre det så enkelt som mulig med innlogginger og systemoversikt, ettersom flere i organisasjonen jobber mer over nett. Vi har derfor satt det opp slik at alle logger inn i alle systemer på ett sted, med ett brukernavn og ett passord.




Tredjepartssystemer

Vi har samlet det meste man trenger i systemet vårt, men skulle man trenge tredjepartssystemer har vi også løst dette. Tilganger til andre systemer styres inne i systemet vårt, slik at alle bedriftens brukere fortsatt kun har ett brukernavn og ett passord for å få tilgang til alt, uavhengig av hvor mange tredjepartsløsninger som benyttes i tillegg.

Tilgangsstyring

Vi har satt opp forskjellige typer standard brukerprofiler, som igjen har ulike tilganger; eksempelvis “Admin”, “Manager”, “Produksjon”, “Salg”, og “Kundeservice”.







Dashboard

Alle brukere har et eget dashboard, som viser alle oppgaver og eposter som må utføres og besvares løpende fra dag til dag. Se hva som er over fristen, hva som må gjøres i dag, og hva som skal gjøres i fremtiden.


Kundedashboard

La alle kunder få sitt eget kundedashboard, der de kan se fastpris eller følge med på timeføring live, og starte eller stoppe arbeid om ønskelig. La også kunder aktivere oppgaver direkte på sin egen profil, eksempelvis “Bli oppringt” eller “Ønsker kopi av faktura på epost”.

Ukesdashboard

La medarbeidere legge inn hvor mye de kan/skal jobbe per uke, og designe sitt eget ukesdashboard med hvilke oppgaver og eposter som skal håndteres hver dag. La medarbeidere se hvor lang tid oppgaver typisk tar gitt snittid brukt i bedriften, så de bedre kan styre sin egen arbeidsdag.

Oppgaver

Sett opp full arbeidsflyt på eksisterende og potensielle kunder, eller på rekrutteringsprosesser for personer som ønsker å jobbe hos deg. Konverter leads og prospekter til kunder og ansatte med kun med ett klikk.


Notifications

Legg opp automatisk utsendelse av epost eller SMS på oppgavefrister for kunder eller medarbeidere. Legg opp om det skal sendes ut noe før eller etter fristen, eller om det skal purres løpende til oppgaven ferdigstilles.


Epost

Koble opp en felles epost for hele bedriften og flytt eposter enkelt internt. Bruk av smartruting gjør at alle eposter kobles automatisk til riktig kunde så lenge kundens epostadresse ligger i systemet. Epostadresser som ikke ligger i systemet kan enkelt kobles til leads eller kunder for videre oppfølging.

Telefon

Koble opp ditt telefonnummer og få automatisk timeføring av alle telefonsamtaler, sammen med med automatisk oppsett av oppgaver ved tapte anrop. Ringer man direkte fra systemet logges varighet på tilhørende kundeprofile.

Automatisert fillagring

Lag standard mappestruktur på alle kunder, og sett opp automatisk bygging av kundemapper, slik at du slipper manuelle oppdateringer ved etablering av nye kundeforhold. Koble oppgaver til spesifikke filer eller mapper, så alle filer blir lagret der du ønsker automatisk.

Chat

Chat internt og link chatter til oppgaver eller eposter på en kunde, slik at du hele tiden har oversikt og sporbarhet. Velg også om chatten skal være privat eller om alle skal kunne se hva det snakkes om. Gruppechat og videochat er også under utvikling.

Timeføring

Før tid på alle oppgaver, eposter og chat, og velg hva som er fakturerbart og ikke. Velg fast timepris på alle kunder eller per kunde, eller velg fastpris per måned eller fastpris på spesifikke oppgave.


SLA/frister

Velg tidsfrister på oppgaver, eposter og chat, og få automatisk beskjed når disse overstiges. Sett opp logikk som gjør at systemet forteller deg når du må handle ved eksempelvis at en kunde bør flyttes internt, eller om et kundeforhold bør avsluttes.

Over fristen grunner

Lag forskjellig standardgrunner, som kan benyttes dersom en oppgave ikke er utført inne fristen. Sett opp en grunn, eksempelvis “Venter på kunden”, og velg hvor mange ganger den skal kunne brukes ved overtredelse av en frist, før du får beskjed.

Automatiske triggere

Legg inn triggere som setter opp oppgaver og sender ut eposter og SMS automatisk. Dette kan eksempelvis benyttes når man får en ny kunde, flytter en kunde internt, avslutter et kundeforhold, setter en kunde på pause, eller markerer en kunde som ikke betaler.

Brukere

Følg med når brukere logger inn, hvor mye de har å gjøre, og om interne frister overholdes. Legg inn timepris på ansatte, eller prosent av timepris på konsulenter, og la alle løpende se hva de får utbetalt ved slutten av måneden, samtidig som du har oversikt selv.

Rapporter

Følg med på rapporter som forteller deg hvor mulig problemer kan oppstå, slik at du kan agere før de oppstår, og unngå klagesaker og konflikter.




Filbibliotek

Legg opp et filbibliotek hvor medarbeidere kan hente maler og filer de trenger for å utføre jobb. Velg hva som er synlig for ulike typer profiler.


Forum

Sett opp ulike forum hvor medarbeidere kan stille spørsmål, diskutere, og hjelpe hverandre med ting de lurer på.



FAQ

Legg opp ofte stilte spørsmål og svar, som alle medarbeidere kan se på om det er noe de lurer på av interne forhold, eller i arbeidet mot kunder. Lag så mange kategorier du ønsker og sorter spørsmål og svar i bedriften.

Nyhetsbrev

Send ut nyhetsbrev på faste tidspunkt til alle kunder, og velg om de skal kunne melde seg av nyhetsbrevet, eller om det er informasjon som alle kunder må motta.


Koble opp hjemmesiden

Koble hjemmesiden din til systemet med API og få leads og kunder automatisk inn i systemet for videre oppfølging. Velg hvilke oppgaver som skal settes opp automatisk når forskjellige skjema på hjemmesiden fylles ut, og få automatisert onboardingsprosessen din.

Spørsmål på hjemmesiden

Legg opp et spørsmålsfelt, som potensielle kunder kan bruke for å stille spørsmål på hjemmesiden din, få disse rett inn i systemet til riktig person, og følge med på at de blir besvart.


Personlig service

Alle kunder på Synega Enterprise får en egen dedikert spesialist, som hjelper til med å flytte eposter og telefonnumre, sette opp arbeidsflyter med mer, i forbindelse med oppstart. Få alle IT-systemer samlet på ett sted, slik at du får kontroll på hele bedriften din - 100 % på nett.

Pris

Prisen avhenger av på hvor mye tilpasning som må gjøres for å få alt til å fungere sømløst for din bedrift. Ta kontakt for uforpliktende informasjon rundt dette. I spesielle tilfeller, hvis bedriften din er relativt nyoppstartet, kan det også være at vi stiller med systemet, samt andre tjenester, kostnadsfritt, mot en mindre eierandel i bedriften din.

Det er viktig å gjøre det så enkelt som mulig med innlogginger og systemoversikt, ettersom flere i organisasjonen jobber mer over nett. Vi har derfor satt det opp slik at alle logger inn i alle systemer på ett sted, med ett brukernavn og ett passord.

Vi har samlet det meste man trenger i systemet vårt, men skulle man trenge tredjepartssystemer har vi også løst dette. Tilganger til andre systemer styres inne i systemet vårt, slik at alle bedriftens brukere fortsatt kun har ett brukernavn og ett passord for å få tilgang til alt, uavhengig av hvor mange tredjepartsløsninger som benyttes i tillegg.

Vi har satt opp forskjellige typer standard brukerprofiler, som igjen har ulike tilganger; eksempelvis “Admin”, “Manager”, “Produksjon”, “Salg”, og “Kundeservice”

Alle brukere har et eget dashboard, som viser alle oppgaver og eposter som må utføres og besvares løpende fra dag til dag. Se hva som er over fristen, hva som må gjøres i dag, og hva som skal gjøres i fremtiden.

La alle kunder få sitt eget kundedashboard, der de kan se fastpris eller følge med på timeføring live, og starte eller stoppe arbeid om ønskelig. La også kunder aktivere oppgaver direkte på sin egen profil, eksempelvis “Bli oppringt” eller “Ønsker kopi av faktura på epost”.

La medarbeidere legge inn hvor mye de kan/skal jobbe per uke, og designe sitt eget ukesdashboard med hvilke oppgaver og eposter som skal håndteres hver dag. La medarbeidere se hvor lang tid oppgaver typisk tar gitt snittid brukt i bedriften, så de bedre kan styre sin egen arbeidsdag.
 

Sett opp full arbeidsflyt på eksisterende og potensielle kunder, eller på rekrutteringsprosesser for personer som ønsker å jobbe hos deg. Konverter leads og prospekter til kunder og ansatte med kun med ett klikk.

Legg opp automatisk utsendelse av epost eller SMS på oppgavefrister for kunder eller medarbeidere. Legg opp om det skal sendes ut noe før eller etter fristen, eller om det skal purres løpende til oppgaven ferdigstilles.

Koble opp en felles epost for hele bedriften og flytt eposter enkelt internt. Bruk av smartruting gjør at alle eposter kobles automatisk til riktig kunde så lenge kundens epostadresse ligger i systemet. Epostadresser som ikke ligger i systemet kan enkelt kobles til leads eller kunder for videre oppfølging.

Koble opp ditt telefonnummer og få automatisk timeføring av alle telefonsamtaler, sammen med med automatisk oppsett av oppgaver ved tapte anrop. Ringer man direkte fra systemet logges varighet på tilhørende kundeprofile.
 

Lag standard mappestruktur på alle kunder, og sett opp automatisk bygging av kundemapper, slik at du slipper manuelle oppdateringer ved etablering av nye kundeforhold. Koble oppgaver til spesifikke filer eller mapper, så alle filer blir lagret der du ønsker automatisk.
 

Chat internt og link chatter til oppgaver eller eposter på en kunde, slik at du hele tiden har oversikt og sporbarhet. Velg også om chatten skal være privat eller om alle skal kunne se hva det snakkes om. Gruppechat og videochat er også under utvikling.
 

Før tid på alle oppgaver, eposter og chat, og velg hva som er fakturerbart og ikke. Velg fast timepris på alle kunder eller per kunde, eller velg fastpris per måned eller fastpris på spesifikke oppgave.

Velg tidsfrister på oppgaver, eposter og chat, og få automatisk beskjed når disse overstiges. Sett opp logikk som gjør at systemet forteller deg når du må handle ved eksempelvis at en kunde bør flyttes internt, eller om et kundeforhold bør avsluttes.
 

Lag forskjellig standardgrunner, som kan benyttes dersom en oppgave ikke er utført inne fristen. Sett opp en grunn, eksempelvis “Venter på kunden”, og velg hvor mange ganger den skal kunne brukes ved overtredelse av en frist, før du får beskjed.
 

Legg inn triggere som setter opp oppgaver og sender ut eposter og SMS automatisk. Dette kan eksempelvis benyttes når man får en ny kunde, flytter en kunde internt, avslutter et kundeforhold, setter en kunde på pause, eller markerer en kunde som ikke betaler.
 

Følg med når brukere logger inn, hvor mye de har å gjøre, og om interne frister overholdes. Legg inn timepris på ansatte, eller prosent av timepris på konsulenter, og la alle løpende se hva de får utbetalt ved slutten av måneden, samtidig som du har oversikt selv.

Følg med på rapporter som forteller deg hvor mulig problemer kan oppstå, slik at du kan agere før de oppstår, og unngå klagesaker og konflikter.

Legg opp et filbibliotek hvor medarbeidere kan hente maler og filer de trenger for å utføre jobb. Velg hva som er synlig for ulike typer profiler.

Sett opp ulike forum hvor medarbeidere kan stille spørsmål, diskutere, og hjelpe hverandre med ting de lurer på.

Legg opp ofte stilte spørsmål og svar, som alle medarbeidere kan se på om det er noe de lurer på av interne forhold, eller i arbeidet mot kunder. Lag så mange kategorier du ønsker og sorter spørsmål og svar i bedriften.
 

Send ut nyhetsbrev på faste tidspunkt til alle kunder, og velg om de skal kunne melde seg av nyhetsbrevet, eller om det er informasjon som alle kunder må motta.

Koble hjemmesiden din til systemet med API og få leads og kunder automatisk inn i systemet for videre oppfølging. Velg hvilke oppgaver som skal settes opp automatisk når forskjellige skjema på hjemmesiden fylles ut, og få automatisert onboardingsprosessen din.
 

Legg opp et spørsmålsfelt, som potensielle kunder kan bruke for å stille spørsmål på hjemmesiden din, få disse rett inn i systemet til riktig person, og følge med på at de blir besvart.

Alle kunder på Synega Enterprise får en egen dedikert spesialist, som hjelper til med å flytte eposter og telefonnumre, sette opp arbeidsflyter med mer, i forbindelse med oppstart. Få alle IT-systemer samlet på ett sted, slik at du får kontroll på hele bedriften din – 100 % på nett.

Prisen avhenger av på hvor mye tilpasning som må gjøres for å få alt til å fungere sømløst for din bedrift. Ta kontakt for uforpliktende informasjon rundt dette. I spesielle tilfeller, hvis bedriften din er relativt nyoppstartet, kan det også være at vi stiller med systemet, samt andre tjenester, kostnadsfritt, mot en mindre eierandel i bedriften din.
 

Èn innlogging

Det er viktig å gjøre det så enkelt som mulig med innlogginger og systemoversikt, ettersom flere i organisasjonen jobber mer over nett. Vi har derfor satt det opp slik at alle logger inn i alle systemer på ett sted, med ett brukernavn og ett passord.





Tredjepartssystemer

Vi har samlet det meste man trenger i systemet vårt, men skulle man trenge tredjepartssystemer har vi også løst dette. Tilganger til andre systemer styres inne i systemet vårt, slik at alle bedriftens brukere fortsatt kun har ett brukernavn og ett passord for å få tilgang til alt, uavhengig av hvor mange tredjepartsløsninger som benyttes i tillegg.

Tilgangsstyring

Vi har satt opp forskjellige typer standard brukerprofiler, som igjen har ulike tilganger; eksempelvis “Admin”, “Manager”, “Produksjon”, “Salg”, og “Kundeservice”.

Dashboard

Alle brukere har et eget dashboard, som viser alle oppgaver og eposter som må utføres og besvares løpende fra dag til dag. Se hva som er over fristen, hva som må gjøres i dag, og hva som skal gjøres i fremtiden.

Kundedashboard

La alle kunder få sitt eget kundedashboard, der de kan se fastpris eller følge med på timeføring live, og starte eller stoppe arbeid om ønskelig. La også kunder aktivere oppgaver direkte på sin egen profil, eksempelvis “Bli oppringt” eller “Ønsker kopi av faktura på epost”.

Ukesdashboard

La medarbeidere legge inn hvor mye de kan/skal jobbe per uke, og designe sitt eget ukesdashboard med hvilke oppgaver og eposter som skal håndteres hver dag. La medarbeidere se hvor lang tid oppgaver typisk tar gitt snittid brukt i bedriften, så de bedre kan styre sin egen arbeidsdag.

Oppgaver

Sett opp full arbeidsflyt på eksisterende og potensielle kunder, eller på rekrutteringsprosesser for personer som ønsker å jobbe hos deg. Konverter leads og prospekter til kunder og ansatte med kun med ett klikk.



Notifications

Legg opp automatisk utsendelse av epost eller SMS på oppgavefrister for kunder eller medarbeidere. Legg opp om det skal sendes ut noe før eller etter fristen, eller om det skal purres løpende til oppgaven ferdigstilles.



Epost

Koble opp en felles epost for hele bedriften og flytt eposter enkelt internt. Bruk av smartruting gjør at alle eposter kobles automatisk til riktig kunde så lenge kundens epostadresse ligger i systemet. Epostadresser som ikke ligger i systemet kan enkelt kobles til leads eller kunder for videre oppfølging.

Telefon

Koble opp ditt telefonnummer og få automatisk timeføring av alle telefonsamtaler, sammen med med automatisk oppsett av oppgaver ved tapte anrop. Ringer man direkte fra systemet logges varighet på tilhørende kundeprofile.



Automatisert fillagring

Lag standard mappestruktur på alle kunder, og sett opp automatisk bygging av kundemapper, slik at du slipper manuelle oppdateringer ved etablering av nye kundeforhold. Koble oppgaver til spesifikke filer eller mapper, så alle filer blir lagret der du ønsker automatisk.

Chat

Chat internt og link chatter til oppgaver eller eposter på en kunde, slik at du hele tiden har oversikt og sporbarhet. Velg også om chatten skal være privat eller om alle skal kunne se hva det snakkes om. Gruppechat og videochat er også under utvikling.

Timeføring

Før tid på alle oppgaver, eposter og chat, og velg hva som er fakturerbart og ikke. Velg fast timepris på alle kunder eller per kunde, eller velg fastpris per måned eller fastpris på spesifikke oppgave.


SLA/frister

Velg tidsfrister på oppgaver, eposter og chat, og få automatisk beskjed når disse overstiges. Sett opp logikk som gjør at systemet forteller deg når du må handle ved eksempelvis at en kunde bør flyttes internt, eller om et kundeforhold bør avsluttes.

Automatiske triggere

Legg inn triggere som setter opp oppgaver og sender ut eposter og SMS automatisk. Dette kan eksempelvis benyttes når man får en ny kunde, flytter en kunde internt, avslutter et kundeforhold, setter en kunde på pause, eller markerer en kunde som ikke betaler.

Over fristen grunner

Lag forskjellig standardgrunner, som kan benyttes dersom en oppgave ikke er utført inne fristen. Sett opp en grunn, eksempelvis “Venter på kunden”, og velg hvor mange ganger den skal kunne brukes ved overtredelse av en frist, før du får beskjed.

Brukere

Følg med når brukere logger inn, hvor mye de har å gjøre, og om interne frister overholdes. Legg inn timepris på ansatte, eller prosent av timepris på konsulenter, og la alle løpende se hva de får utbetalt ved slutten av måneden, samtidig som du har oversikt selv.

Rapporter

Følg med på rapporter som forteller deg hvor mulig problemer kan oppstå, slik at du kan agere før de oppstår, og unngå klagesaker og konflikter.




Forum

Sett opp ulike forum hvor medarbeidere kan stille spørsmål, diskutere, og hjelpe hverandre med ting de lurer på.



Filbibliotek

Legg opp et filbibliotek hvor medarbeidere kan hente maler og filer de trenger for å utføre jobb. Velg hva som er synlig for ulike typer profiler.

FAQ

Legg opp ofte stilte spørsmål og svar, som alle medarbeidere kan se på om det er noe de lurer på av interne forhold, eller i arbeidet mot kunder. Lag så mange kategorier du ønsker og sorter spørsmål og svar i bedriften.

Nyhetsbrev

Send ut nyhetsbrev på faste tidspunkt til alle kunder, og velg om de skal kunne melde seg av nyhetsbrevet, eller om det er informasjon som alle kunder må motta.


Koble opp hjemmesiden

Koble hjemmesiden din til systemet med API og få leads og kunder automatisk inn i systemet for videre oppfølging. Velg hvilke oppgaver som skal settes opp automatisk når forskjellige skjema på hjemmesiden fylles ut, og få automatisert onboardingsprosessen din.

Spørsmål på hjemmesiden

Legg opp et spørsmålsfelt, som potensielle kunder kan bruke for å stille spørsmål på hjemmesiden din, få disse rett inn i systemet til riktig person, og følge med på at de blir besvart.


Personlig service

Alle kunder på Synega Enterprise får en egen dedikert spesialist, som hjelper til med å flytte eposter og telefonnumre, sette opp arbeidsflyter med mer, i forbindelse med oppstart. Få alle IT-systemer samlet på ett sted, slik at du får kontroll på hele bedriften din - 100 % på nett.

Pris

Prisen avhenger av på hvor mye tilpasning som må gjøres for å få alt til å fungere sømløst for din bedrift. Ta kontakt for uforpliktende informasjon rundt dette. I spesielle tilfeller, hvis bedriften din er relativt nyoppstartet, kan det også være at vi stiller med systemet, samt andre tjenester, kostnadsfritt, mot en mindre eierandel i bedriften din.